Microsoft Dynamics CRM Client for Outlook

پرسش یکی از بازدیدکنندگان:

"وقتی outlookبا dynamic crm یکپارچه شده و به صورت آفلاین می تونیم داده ها رو ادیت کنیم وقتی وارد سایت dynamic crm بشویم آیا صفحه ای که می بینیم شبیه outlook است یا نرم افزار dynamic crm.راستش خیلی در اینترنت هم گشتم ولی متوجه چگونگی synchronization بین اینها نشدم. خواستم هر وقت وقت کردید لطف کنید راهنماییم کنید و در آخر ممنونم از مطالب مفید وبلاگتون."

پاسخ:

پیش از هر چیز باید توضیح بدهم که شما برای محیط کاربری Microsoft Dynamcsi CRM دو گزینه یا انتخاب دارید:

1- استفاده از رابط کاربری Dynamics CRM 
2- استفاده از رابط کاربری Outlook

برای استفاده از رابط کاربری اوتلوک باید Microsoft CRM client for Outllok رو باید دانلود، نصب و پیکره بندی کنید (برای اطلاعات بیشتر با همین کلیدواژه انگلیسی جستجو کنید).

پس از نصب و پیکره بندی (که باید بر روی هر کلاینت جداگانه انجام شود) شما تمام امکانات CRM را در اوتلوک خواهید داشت، به اضافه امکان کار آفلاین. در واقع تمام امکانات CRM را به صورت پوشه های حدید زیر پوشه اصلی Microsoft Dynamics CRM در محیط کاربری اوتلوک میبینید و یک منو هم به نام CRM به منوهای اوتلوک اضافه میشود (به شکل زیر نگاه کنید).

علاوه بر اینها امکان کار آفلاین هم خواهید یافت (به شرطی که این امکان توسط Admin پیشتر فعال شده باشد)، هر زمان که به حالت آنلاین منتقل شدید، سیستم به طور اتوماتیک Sync را انجام میدهد و پایگاه داده CRM را به روز میکند.

امیدوارم که پاسخ مناسبی داده باشم.

 

/ 0 نظر / 34 بازدید