کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری با نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

مخاطبین: مدیران عامل، مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، پشتیبانی و ارتباط با مشتری

مدت کارگاه: 1 تا 2 روز (8 تا 16 ساعت)

تحویل دادنی های کارگاه: فایل پاورپوینت + کتابMicrosoft Dynamics CRM 2011 Step by Step  + Microsoft Dynamics CRM 2011 DVD

کلیه شرکت کنندگان از 10% تخفیف در خرید فارسی ساز Microsoft CRM 2011 برخوردار خواهند شد.

رئوس مطالب کارگاه:

این کارگاه از پنج بخش اصلی تشکیل شده است:
1- مبانی، استراتژی‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
2- آغاز به کار با Microsoft Dynamics CRM
3- بازاریابی در Microsoft Dynamics CRM
4- فروش در Microsoft Dynamics CRM
5- خدمات پس از فروش و پشتیبانی از مشتری در Microsoft Dynamics CRM   در صورتی‌که علاقمند به برگزاری این کارگاه هستید از طرق زیر می‌توانید تماس بگیرید:

  • تلفن: 22043008 - 22967267
  • موبایل:09123703013
  • ایمیل: haghighat@imi.ir
/ 0 نظر / 14 بازدید