مدیریت بازاریابی در Microsoft Dynamics CRM

 

 با کمک مایکروسافت داینامیکز سی‌آرام فعالیتهای بازاریابی و کمپین‌های موثر طراحی و مدیریت کنید.

مایکروسافت داینامیکز سی‌آرام برای متخصصان بازاریابی امکانات بینظیری به ارمغان می‌آورد. ابزار تمیزکاری و دسته بندی اطلاعات، توانمندی‌های منحصر بفرد در مدیریت کمپین، تحلیلهای روشنگر برای افزایش کارایی برنامه‌های بازاریابی و بالابردن اثربخشی و پیگیری بهتر معیارهای مهم از جمله این امکانات است. مایکروسافت داینامیکز سی‌آرام با فراهم کردن مجموعه‌ای جامع از توانمندیهای بازاریابی شما را قادرمیسازد تا مشتریان را به نحو موثرتری هدفگیری نمایید. 

 

برنامه ریزی سریع

به کمک تحلیل‌گرها، داده‌های مشتریان به اطلاعاتی مناسب و قابل برنامه ریزی تبدیل می‌شوند. به این ترتیب شرکت شما قادر خواهد بود تا به سرعت به تمایلات و نیازمندی‌های مشتری و فرصت‌های  نوظهور بازار واکنش نشان دهید.

 

درک روشن از مشتریان

با دسترسی به اطلاعات دسته‌بندی شده و جامع مشتری در کلیه زمینه‌ها، درک کاملی از مشتری بدست می‌آورید.

 

تصحیح و تکمیل مواد بازاریابی

برای بررسی کارایی مواد بازاریابی خود شامل مواد چاپی، نامه‌های الکترونیکی، وب سایت و ... از گزارش‌ها و امکانات تحلیلی مایکروسافت داینامیکز سی‌آرام استفاده نمایید و روش‌ها و ابزارهای موثر بازاریابی را شناسایی و بر روی آنها تمرکز کنید.

 

مدیریت بهتر و راحت‌تر کارها

برای بازاریاب‌های خود مدیریت روابط مشتریان را بصورت بخشی از امکانات مایکروسافت Outlook 2007 فراهم نمایید تا آنها قادر به مدیریت نامه‌ها، قرار ملاقات‌ها، فعالیت‌ها و مشخصات مشتریان در یک برنامه ساده شوند. برای ایجاد ارتباطات سریع بازاریابی از Mail Merge  موجود در مایکروسافت Word 2007 استفاده نمایید.

 

اجرای هوشمندانه فعالیت‌های بازاریابی (کمپین‌ بازار‌یابی)

از لیست‌های هوشمند و پویا و امکانات بخش‌‌بندی مشتریان ستفاده نمایید تا به مشتریان آتی خود دست یابید و مشتریان موجود را نگه‌دارید. کمپین‌های موفق خود را بصورت نمونه برای استفاده‌های آتی به عنوان الگو ثبت و ذخیره نمایید.

 

دسترسی به اطلاعات بصورت آنی و در لحظه

از مزایای گزارش‌ها، ابزار و امکانات تحلیلی استفاده نمایید تا میزان پاسخ به فعالیت‌های بازاریابی را ردیابی نمایید، سطح علاقمندی‌ها را بسنجید و بودجه و هزینه هر کمپین بازاریابی را در هر زمان بررسی و مدیریت نمایید.

 

ارائه پیشنهاد‌ها یا پروپزال های موثرتر

با استفاده از چشم‌اندازی جامع از نیازمندی‌ها و علاقمندی‌ها، کلیه ارتباطات و تاریخچه خرید مشتریان، نیازهای آتی ایشان را پیش‌بینی نموده و پیشنهادهای موثر و به هنگام را برایشان فراهم نمایید و بدین وسیله میزان وفاداری مشتریان را افزایش دهید.

 

ایجاد بهینه و موثرتر فهرست‌های مشتریان

ایجاد فهرست: می‌توانید بصورت خودکار فهرست‌های ثابت یا پویا بر اساس شرکت‌ها، افراد و یا سرنخ‌های فروش را تهیه نمایید. برای تعیین مشتریان بالقوه از جستجوی پیشرفته بر اساس بازه وسیعی از شرایط جستجوی دلخواه استفاده نمایید. اطلاعات فهرست‌ها را پس از اطمینان از صحت با استفاده از ابزار ساده ورود اطلاعات (Data Import) وارد نمایید. 

انجام فعالیت‌ها بصورت دسته‌ای و یکجا: برای استفاده بهینه از سیستم در ساعات مناسب و کم بار با استفاده از ابزار اجرای دسته‌ای فعالیت‌ها ( Batch Operation)، اطلاعات و سرنخ‌ها را بصورت دسته‌ای و یکجا به سیستم وارد نمایید.

بهبود کیفیت و صحت اطلاعات: برای افزایش نرخ پاسخ و کارایی کمپین، اطلاعات تکراری را از فهرست اطلاعات بصورت خودکار شناسایی و حذف نمایید.  به سادگی قوانین شناسایی اطلاعات تکراری را تعریف کنید.

مدیریت بازاریابی با توجه به سطوح دسترسی: مطمئن شوید فهرست شما بر اساس مجوزها و کانال‌های ارتباطی مورد نظر مشتریان برای ورودی و خروجی اطلاعات تهیه شده است. بدینوسیله از حلقه‌های باطل برای ارسال اطلاعات جلوگیری می‌شود و میزان پاسخگویی افزایش می‌یابد.

 

مدیریت بهتر فعالیت‌های بازاریابی (کمپین‌های بازاریابی)

مدیریت دوره عمر کمپین‌ها: می‌توانید وظایف، فعالیت‌ها، مواد بازاریابی را برای کل دوره عمر کمپین تعریف نمایید. بودجه‌بندی و ایجاد فعالیت‌های پیگیری برای پاسخ‌دهندگان و دیگران قابل انجام است.

بهبود ارزش نام تجاری شرکت (برند): با همکاری تیم‌ها و واحدهای کاری، نام تجاری خود را حفظ و میزان محبوبیت آنرا بهبود بخشید.

کار در محیطی راحت: با استفاده از ارتباط نزدیک و موثر میان دو نرم‌افزار مایکروسافت Outlook 2007 و مایکروسافت داینامیکز سی‌آرام می‌توانید بصورت خودکار ایمیل‌ها، وظایف و اطلاعات افراد را در دو نرم‌افزار با یکدیگر همگون نمایید. با استفاده از Mail Merge در مایکروسافت Word 2007 ارتباطات کاغذی و الکترونیکی را به سرعت بسازید و ارسال نمایید.

پیگیری پاسخ‌ها: با پیگیری پاسخ‌های فعالیت‌های کمپین‌ها، سرعت اجرای کمپین را افزایش دهید. پاسخ‌های ایمیلی را به سرنخ یا فرصت تبدیل کنید و فعالیت‌های بسیار بیشتری را با چند کلیک ساده به انجام برسانید.

مشاهده و پیگیری نتایج: گزارش‌هایی دقیق و به روز برای مشاهده عملکرد فاکتورهای مهم مانند نرخ بازگشت سرمایه، نرخ پاسخ، و هزینه هر پاسخ بصورت لحظه‌ای قابل تهیه است.

 

اجرای سریع فعالیت‌های بازاریابی (کمپین‌های بازاریابی)

طراحی و اجرای کمپین‌ها: از امکان ثبت قالب‌های کمپین در سی‌آرام برای استفاده‌های مجدد آتی استفاده نمایید و یا کمپین‌های جدید ایجاد نمایید. فعالیت‌های کمپین را برنامه‌ریزی نمایید و یا با امکانات چند زبانی و با چندین واحد پولی، کمپین را در هر نقطه دنیا اجرا کننید.

ارتباطات شفاف: از قالب‌های پیش تهیه شده و حرفه‌ای ایمیل و امکان ساده Mail Merge  استفاده نمایید. ایمیل ها را هوشمندانه و به‌صورت اتوماتیک با کمک قوانین تعریف شده توسط خودتان به اشخاص و شرکت‌ها ارسال کنید.

تعریف وظایف و فعالیت‌ها: فعالیت‌هایی را برای اجرا در کمپین انتخاب نمایید و سپس آنها را به افراد مرتبط  تخصیص دهید.

 

تبدیل سرنخ فروش به فرصت فروش

مدیریت بهینه سرنخ‌های فروش: چشم‌اندازهای جدید را در ارتباط با مشتریان موجود به راحتی کشف نمایید و سرنخ‌های واجد شرایط را با یک کلیک به فرصت فروش تبدیل نمایید.

تخصیص خودکار سرنخ‌های فروش: با استفاده از یک گردش‌کار مدون یا قوانین تعریف شده توسط خودتان بصورت خودکار هر سرنخ را با توجه به محصول، منطقه فروش، میزان درآمد برآوردی یا هر شاخص دیگر به فرد مناسب ارجاع دهید.

کشف فرصت‌های پنهان: ارتباط میان مشتریان، فرصت‌ها، ذینفعان و تولید کنندگان را تحت نظر بگیرید تا فرصت‌ها را کشف نمایید. با استفاده از امکان تعریف ارتباطات چند به چند در سی‌آر ام درک دقیقی از سناریوهای پیچیده بازار بدست آورید

 

اثربخشی کمپین‌ها و فعالیت‌های بازاریابی و اطلاعات فراوان دیگر را در یک صفحه ببینید.

تبدیل اطلاعات به هوشمندی در بازاریابی

           شناسایی روندها و پیش‌بینی کارایی: محصولات و خدمات جدید را بطور موثر معرفی نمایید و فرصت‌های فروش را افزایش دهید. نیروهای بازاریابی را بر اساس درک روشنی از روندهای بازار و فرصت‌ها تخصیص دهید.

           ایجاد وفاداری: از امکان بررسی 360 درجه مشتری برای پیشنهاد فعالانه محصولات جایگزین استفاده نمایید .

           تحلیل بر اساس نمودار: بر اساس مشخصات روند خرید مشتریان و همزمان با پیشرفتشان آنها را دسته‌بندی نمایید.

           بازگشت سرمایه‌گذاری در بازاریابی را افزایش دهید: داشبورد بازاریابی اطلاعات روشنگر، عمیق و مدیریتی برای مدیران و مسئولین سطح بالا فراهم می‌آورد تا اطلاعات مهم و شاخص‌های کارایی در اختیار ایشان قرار گیرد و ارزش برنامه‌های بازاریابی را ارتقاء دهند.

/ 0 نظر / 8 بازدید